Har varit sjukt seg idag och igår, mest på grund av vädret tror jag, min norrländska kropp slutar liksom funka så fort det blir varmt. Gick till friskis mest som sällskap och tänkte att jag skulle köra lite lätta fullsumomark. Började med treor på 80-85-90 men det kändes så lätt så jag skulle bara testa hur många jag kunde ta på 90. En lätt sexa (PR) så jag höjde till 95 och gjorde en fyra (PR)
Bänk 2x5 40kg med tre väldigt korta sekunders paus, lätt. Det har känts bra i nyckelbenet senaste veckan så jag testade att lägga på 45 och gjorde en femma (tror det var PR med). Kändes helt okej men jag hade inte kunnat göra så många set på den vikten utan känningar så jag sänkte till 42,5 och gjorde två fyror med stopp. Sjukt skönt att bänken verkar börja lösa sig nu, men jag ska nog fortsätta vara lite försiktig och påminna mig själv om att man inte behöver ligga över 90% för att bli stark.
Mage, rygglyft och såna där man drar upp en stång till hakan som Bella visade mot nyckelbenet, ingen aning om vad det heter.